onsdag 16 januari 2013

Grrrrrrrr!!!!!

Blir alldeles matt på det här med bilder på bloggen! Finns det någon duktig läsare som kan hjälpa till är jag jättetacksam!!! Om jag lägger bilder från I-paden direkt in på bloggen blir de lagom stora när man läser den på en I-pad, MEN om jag ska läsa bloggen på en PC blir bilderna för stora, förminskar jag dem blir de lagom på PC'n men minimala på I-paden..... Ja ni hajar problematiken va??? Teknikens under.... Tyvärr var det så idag att jag INTE kunde förminska alla så de passar PC användare därför har vi en massa olika storlekar på bilderna i förra inlägget.... Jag vet - INTE SNYGGT.....Vad gör jag för fel????? Förhoppningsvis har vi snart en bra lösning....

1 kommentar:

  1. Hejsan! Det kan jag hjälpa till med att fixa. :) Så här tänker jag: det bästa är om ni gör i ordning bilderna i rätt storlek för bloggen innan ni lägger upp inlägget. Det verkar som foton med bredd 570 pixels passar er blogg.

    För att säkerställa bredden på bilderna kan man göra på många olika sätt, ni hittar säkert det som är bäst för er. Hör annars av er, så kan vi resonera kring det. :)

    SvaraRadera