måndag 9 mars 2015

Köksrenovering del 2

Ja hörni köksrenoveringen pågår ju för fullt och jag förstår att det är stökigt för er alla framförallt förstår jag att ni tycker parkeringssituationen är jobbig!  Byggjobbarna behöver ju använda platserna nära då de har mycket att bära och springer lite fram
& tillbaka. Jag ber er ha förståelse för detta och jag hoppas tror att vi alla kan hjälpas åt att stå ut denna tid som är kvar (slutbesiktning 10 april) En sak är ju säker vi kommer få ett fantastiskt fint kök och Linda är överlycklig hur mer lättarbetat det kommer bli & era barn kommer få ännu godare mat (om det kan vara möjligt ;-)) har ni frågor & funderingar om renoveringen kom & prata med mig (Malin G)

Så här såg köket ut idag iallafall!! Denna vecka ska all kakling vara klar!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar